MDL ENGLISH ESO

I listen, you read, he writes, she understands--we learn!

Monday, 23 February 2015

TIME TO SPEAK--NEW YORK, NEW YORK

Resultat d'imatges de chronometre
Can you talk about that city for 30 seconds? You've got 3 minutes to think about what you are going to say. Use the clues you were given--where it is, things to see and do, food and drink, present and past, other informations...
If you want some inspiration...

If you feel like a Broadway artist, listen to Frank Sinatra singing New York.

Posted by Cap d'estudis at 09:18 No comments:
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Labels: 3rESO, songs, speaking
Newer Posts Older Posts Home
View mobile version
Subscribe to: Posts (Atom)

Labels

  • 1rESO (20)
  • 2nESO (16)
  • 3rESO (18)
  • 4tESO (14)
  • challenge (1)
  • crosscurricular (3)
  • dictation (1)
  • film (1)
  • grammar (9)
  • listening (3)
  • poem (2)
  • reading comprehension (7)
  • songs (4)
  • speaking (4)
  • special dates (6)
  • translation (1)
  • vocabulary (6)
  • writing (4)

INTERESTING LINKS

  • CINEMA PER A ESTUDIANTS
  • EUROPEAN DAY OF LANGUAGES
  • LISTENING PRACTICE
  • MOVIE MAKER
  • ON-LINE DICTIONARY
  • PRONUNCIATOR (LEARN 60 LANGUAGES)
  • SONGS WITH SUBTITLES
  • VOICE READER

Blog Archive

  • ▼  2015 (12)
    • ►  March (4)
    • ▼  February (1)
      • TIME TO SPEAK--NEW YORK, NEW YORK
    • ►  January (7)
  • ►  2014 (24)
    • ►  December (1)
    • ►  November (7)
    • ►  October (9)
    • ►  September (7)
  • ►  2013 (1)
    • ►  September (1)
  • ►  2011 (1)
    • ►  November (1)

About Me

Cap d'estudis
View my complete profile

CRITERIS D'AVALUACIÓ D'ANGLÈS PER A L'ESO

CRITERIS D’AVALUACIÓ D’ANGLÈS PER A L’ESO.
L’alumnat haurà d’assolir les capacitats següents:
1. Resoldre les activitats d’avaluació inicial estipulades per tal d’evidenciar l’estat dels seus coneixements i aptituds.
2. Participar activament i respectuosament de la dinàmica de classe: escolta atenta de les consignes, resolució d’activitats, presa d’apunts, intervencions i interaccions orals en anglès, ús del blog de classe mdlenglisheso.blogspot.com
3. Portar els llibres de text i material per poder treballar-hi.
4. Treballar a casa completant els deures i estudiant per a les proves. Quatre faltes de deures implica avaluació Insuficient.
5. Evidenciar el propi procés d’aprenentatge en la participació diària i en les proves (parcials: una unitat; globals: trimestrals). El professor tindrà en compte sobretot aquestes proves, però també altres notes parcials: preguntes orals, exercicis diversos (dictats, diàlegs escrits o enregistrats, comprensions orals o escrites, miniproves de vocabulari, traduccions directes, lectures en veu alta). També considerarà l’actitud positiva (participació, constància en el treball, seguiment de les consignes de classe…). El vessant actitudinal constitueix el 20% de la nota.
6. Entregar, a petició del professor, les activitats treballades a classe i a casa, consignades per dossiers (unitats). Es farà a petició del professor, i és un requisit per aprovar. En cas de no entregar-les, l’avaluació serà Insuficient fins que no se solucioni el problema. En el dossier hi han d’aparèixer les activitats completes i corregides per l’alumne.
7. Recuperar, si s’escau, les avaluacions suspeses. N’hi ha prou amb aprovar la següent. Suspendre l’avaluació final implica necessàriament haver-se de presentar a la prova de setembre. El requisit previ indispensable serà la compleció del quadern de vacances que s’indicarà. La nota de recuperació serà sempre Suficient.
Travel theme. Theme images by 4x6. Powered by Blogger.